Iasi

Romania

telefon

0728 73 73 73

e-mail

office@infomass.ro


Studii de piata

Afla ceea ce contează pentru consumatori și ce le determina comportamentul.  Ai astfel un avantaj major ce duce la crearea oportunităților de creștere, dezvoltarea de noi produse si crearea de strategii de succes.

Consultanta

Te ajutam cu selectia celor mai bune metode si metodologii de realizare a studiului si chiar cu obiective noi de cercetare.

Experienta si implicare

20 ani de experienta impreuna cu nivelul ridicat de implicare  si sunt garantia calitatii unui sondaj.

Rapoarte profesioniste

In urma studiului iti punem la dispozitie un raport profesionist, cu grafice si tabele intuitive si usor de urmarit

SCOPUL SONDAJELOR

Sondajele ar trebui realizate pentru a dezvolta informatii statistice despre indivizi. Sondajele nu trebuiesc concepute pentru a produce rezultate predeterminate sau ca o baza de date pentru activitati de marketing si vanzari.

Studiile noastre au un caracter stiintific. Au la baza metodologii care sa asigure reprezentativitate.

Metode de cercetare:

In unele studii se pot combina 2 si chiar mai multe metode de cercetare

Cercetare pe baza  de chestionar, face to face

(la domiciuliul repondentilor/in magazine/la sedii de firma/la institutii publice)

Ancheta prin chestionar este  metoda cea mai frecvent utilizata in  cercetarea cantitativă. Chestionarile/interviurile pot fi efectuate la domiciliul respondentului sau la locul de muncă, în locatii fixe (in mall-uri, expozitii,benzinarii) sau chiar pur şi simplu pe stradă.

Chestionare online

Sondajul online este una dintre cele mai populare surse de colectare a datelor, unde un set de întrebări este trimis unui eșantion țintă, iar membrii acestui eșantion pot răspunde la întrebări. Respondenții primesc sondaje online prin diverse medii, cum ar fi e-mail, încorporat pe site, rețele sociale etc.

Focus grupuri

Este cea mai folosita tehnica calitativa. In locatii speciale, INFOmass selecteaza  8-9 persoane si discuta o anumita tema. Grupul este condus de un moderator specializat.

Tot ceea ce participantii spun, noi inregistram atat video cat si audio. In urma studierii inregistrarilor sau transcrierilor, realizam  raportul de analiza.

Sondaje telefonice

Un sondaj telefonic, cunoscut și sub numele de CATI sau interviu telefonic asistat de computer, este o metodă de cercetare în care cercetătorul chestionează respondenții prin telefon. Un CATI este foarte asemănător cu anchetele pe hârtie, cu excepția faptului că cercetătorul introduce răspunsurile direct pe un computer. .

.

Focus grupuri

Este cea mai folosita tehnica calitativa. In locatii speciale, INFOmass selecteaza  8-9 persoane si discuta o anumita tema. Grupul este condus de un moderator specializat.

Tot ceea ce participantii spun, noi inregistram atat video cat si audio. In urma studierii inregistrarilor sau transcrierilor, realizam  raportul de analiza

.

Teste de produs/concept

.

In orice studiu de piata realizat de noi, confidentialitatea informatiilor oferite de clienti cât şi a celor obţinute în urma studiului este garantată; ne asumam contractual răspunderea in privinta confidentialitătii informaţiei.

Domenii de cercetare

  • Produse de larg consum
  • Servicii de sanatate
  • Mass-media
  • Horeca
  • Auto
  • Mall-uri si shopping center-uri
  • Institutii bancare
  • Serviicii firme
  • Produse de nisa
  • Publicitate

INFOmass – Studii si sondaje de opinie

telefon

0728737373

e-mail

office@lorens.ro

Location

776 Green Hill Street Elmont


About Us

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudanti totam rem aperiam inventore veritatis

Quick Links

  • About Us
  • Services
  • Projects
  • Contact

Useful Links

  • Privacy Policy
  • Terms and Conditions
  • Disclaimer
  • Support

News Letter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium


Copyright © 2022. All Right Reserved.

Construction & Real Estate by.