Iasi

Romania

telefon

0728 73 73 73

e-mail

office@infomass.ro

Sondaje electorale & stategie

Voturile se obtin greu.  Stim ca in spatele fiecarui vot se gaseste multa munca.

Cine ma voteaza? De ce? Care este comportamentul votantilor? Cum sunt pozitionati ceilalti candidati? Ce teme de discurs electoral raspund la nevoile reale ale populatiei? Iata doar cateva intrebari la cere iti putem oferi raspunsuri.

Sondaje electorale corecte

Ne asumam contractual răspunderea in privinta corectitudinii si a confidentialitătii informaţiei

20 de ani experienta.100% implicare

20 ani de experienta impreuna cu nivelul ridicat de implicare  si sunt garantia calitatii unui sondaj.

Oriunde in tara

Orice judet, oras sau comuna din tara. Echipele se deplaseaza pe perioada studiiilor in zonele solicitate.

Obiective vizate in studiile electorale si politice

  • Intentia de vot candidati la Primarie/Parlament si partide
  • Nivel de increde in candidati si partide politice
  • Profilul alegatorilor unui candidat/partid
  • Identificarea principalelor teme de discurs electoral
  • Intentia de vot partide
  • Evaluarea gradului de multumire fata de activitatea primarului
  • Identificarea principalelor probleme cu care se confrunta cetatenii pe fiecare cartier/zona in parte
Exemplu de sondaj electoral
Profilul primarului ideal in Romania

Etapele unui sondaj

pe scurt, etapele unui studiu

1

Stabilire obiective studiu

Impreuna cu beneficiarul se fixeaza obiective studiului, esantionul, metodologia

2

Chestionar si baza de date

Pe baza obiectivelor de realizeaza si se discuta chestionarul

3

Culegere date

Se culeg date folosind metoda potrivita: fata in fata, online, telefonic..

4

Verificare date si operatori

Se introduc date in baza de date cu o verificare a validitatii informatiilor

5

Realizare raport<br>si prezentare

se prezinta beneficiarului raportul cu rezultatele si o analiza a lor

Vrei un sondaj electoral sau un studiu politic?

Metode de cercetare folosite

in sondajele electorale

Incepand cu anul 2002 si pana azi,  INFOmass a dezvoltat seturi speciale de intrebari, chestionare si instrumente de analiza  folosite cu succes  in realizarea  sondajelor preelectorale si electorale.

Acordam o atentie deosebita operatorilor si a modului de completare a chestionarelor

Cercetare de teren bazata pe chestionar

Metoda cantitativa de culegere a datelor prin aplicarea pe teren a chestionarelor

Sondaj prin telefon

Chestionare aplicate telefonic de operatori si asitate de calculator

Cercetare online

Pe baza de chestionare aplicate online, dupa o metodologie care sa asigure reprezentativitate

Focus group

Metoda calitativa de culegerea a datelor, de obicei realizata impreuna cu o metoda cantitativa