Studii de piata
Afla ceea ce contează pentru consumatori și ce le determina comportamentul. Ai astfel un avantaj major ce duce la crearea oportunităților de creștere, dezvoltarea de noi produse si crearea de strategii de succes.
Studiile noastre au un caracter stiintific. Au la baza metodologii care sa asigure reprezentativitate.
Tipuri de cercetari de piata realizate
Înţelegerea pietei şi a clienţilor este piatra de temelie pe care este construita e planificarea unei afaceri si conceperea unei strategii valide
Metode de cercetare:
In unele studii se pot combina 2 si chiar mai multe metode de cercetare
(la domiciuliul repondentilor/in magazine/la sedii de firma/la institutii publice)
Ancheta prin chestionar este metoda cea mai frecvent utilizata in cercetarea cantitativă. Chestionarile/interviurile pot fi efectuate la domiciliul respondentului sau la locul de muncă, în locatii fixe (in mall-uri, expozitii,benzinarii) sau chiar pur şi simplu pe stradă.
Sondajul online este una dintre cele mai populare surse de colectare a datelor, unde un set de întrebări este trimis unui eșantion țintă, iar membrii acestui eșantion pot răspunde la întrebări. Respondenții primesc sondaje online prin diverse medii, cum ar fi e-mail, încorporat pe site, rețele sociale etc.
Este cea mai folosita tehnica calitativa. In locatii speciale, INFOmass selecteaza 8-9 persoane si discuta o anumita tema. Grupul este condus de un moderator specializat.
Tot ceea ce participantii spun, noi inregistram atat video cat si audio. In urma studierii inregistrarilor sau transcrierilor, realizam raportul de analiza.
Un sondaj telefonic, cunoscut și sub numele de CATI sau interviu telefonic asistat de computer, este o metodă de cercetare în care cercetătorul chestionează respondenții prin telefon. Un CATI este foarte asemănător cu anchetele pe hârtie, cu excepția faptului că cercetătorul introduce răspunsurile direct pe un computer. .
.
.
In orice studiu de piata realizat de noi, confidentialitatea informatiilor oferite de clienti cât şi a celor obţinute în urma studiului este garantată; ne asumam contractual răspunderea in privinta confidentialitătii informaţiei.
Domenii de cercetare
- Produse de larg consum
- Servicii de sanatate
- Mass-media
- Horeca
- Auto
- Mall-uri si shopping center-uri
- Institutii bancare
- Serviicii firme
- Produse de nisa
- Publicitate
SCOPUL SONDAJELOR
Sondajele ar trebui realizate pentru a dezvolta informatii statistice despre indivizi. Sondajele nu trebuiesc concepute pentru a produce rezultate predeterminate sau ca o baza de date pentru activitati de marketing si vanzari.