Studii si sondaje realizate:
Sondaj -„Serviciile medicale private”

Beneficiar: Spitalul privat Arcadia
Esantion : 3400 gospodarii
Obiectiv: atitudine fata de servicii medicale private, Imagine Arcadia, obiceiuri de consum
Obiective vizate:
1. Notorietate Arcadia – evolutia pe parcursul unui an a notorietatii spitalului Arcadia pe fiecare oras din regiunea Nord- Est in parte, cu un accent mai puternic pe sursele de informare
2. Imagine perceputa Arcadia – o noua sectiunea ca va avea ca baza indicatorii din studiu din 2011 dar se vor adauga noi elemente care sa ajute la identificarea cat mai exacta a imaginii percepute precum si asteptarile fata de serviciile Arcadia
(practic vom compara viziunea ideala de spital privat si ceea ce reprezinta Arcadia in acest moment – solicitare)
3. Nivel de incredere in serviciile medicale private in general si nivel de incredere in serviciile medicale oferite de Arcadia
4. Identificarea si segmentarea potentialilor clienti (grad I, II, II, IV) precum si evolutia numaului lor si a gradului de acoperire
5. Identificarea clientilor actuali, descrierea lor precum si identificarea si gradului de multumire fata de serviciile primite precum si intentia de a reveni la ……..
- confidentiale
- Recomandari: Dan Fiterman, propietar
Sondaj national „Valorile Angajatilor din Romania „

Sondaj de opinie, la nivel national asupra valorilor angajatilor din mediu privat si public din Romania.
Beneficiar: Universitatea Al. Ioan CuzaEsantion : 1003 gospodarii
Obiectiv: Identificare valorilor si calitatilor angajatilor
Marimea esantionului eşantionului: 1003 persoane de peste 18 ani, apte de munca
Tipul esantionului: esantion probabilist, stratificat, bi-stadial
Criterii de stratificare: 8 arii culturale grupate pe provincii istorice, mediul rezidential (urban-rural) si marimea localitatilor urbane (3 tipuri)
Esantionare: selectie probabilista a punctelor de esantionare pe baza listelor electorale
Numar de puncte de esantionare: 137 puncte de esantionare cuprinzand strazi, comune si sate din 88 de localitati.
Selectia gospodariilor: a fost realizata pe baza de pas statistic. Aplicarea chestionarului s-a realizat pe baza chestionarului de preselectie.
Reprezentativitate: esantionul este reprezentativ pentru populatia apta de munca din mediul urban si rural din Romania
Eroare: ± 3 % cu probabilitate de garantare a rezultatelor de 95%.
Validare: esantion pe baza recensamantului general al populatiei
Interviurile s-au desfasurat la domiciliul subiectilor pe baza unui chestionar structurat
Sondaj- „Risipa Alimentara in Romania”

Beneficiar: Institutul National de Bioresurse
Esantion : 900 respondenti
Obiectiv: nivel de risipa alimenatara; factori determinanti
Numar de chestionare pretestate: 74
Perioada culegere date: iulie -septembrie 2016
Metoda: telefonic (CATI – Computer Assisted Telephone Interview)
Esantion: 902 respondenti ( au fost intervievate 960 de persoane; dupa ponderarea datelor cu
datele de referinta INS au fost validate 902 chestionare)
Reprezentativitate: esantionul este reprezentativ pentru populatia adulta a Romaniei din mediul
urban cu acces la telefonie mobila sau fixa
Tip esantion: aleator , stratificat in functie de regiune istorica si marimea localitatii
Numar total de localitati incluse in cercetare: 153 orase din Romania
Marja de eroare: +/- 3,3 % cu o probabilitate de 95 %
Verificare rezultatelor: anchetele telefonica ofera un control net superior si o supraveghere mult
mai riguroasa a operatorilor precum si posibilitatea de verificare imediat a chestionarelor
Au fost verificate peste 150 din chestionare; s-a verificat atat existenta interviului telefonic cat o
serie de intrebari factuale.
Durata medie aplicare chestionar: 9,4 minute ( medie realziata pe 80 chestionare monitorizate
in acest sens
Sondaj – Oportunitate deschidere Carrefour Bacau

Studiu de piata pe baza de chestionar, privind deschiderea populatiei catre un hipermarket in Bacau
Beneficiar: BRD-FRANTA divizia Sogeprom Valoare investitie: peste 10 milioane euro Esantion : peste 900 de respondenti
- identificarea structurii detaliate a clientilor potentiali,
- tipologiilor psiho-sociale de cumparatori
- mixul de produs
- asteptarile populatiei pentru un shopping mall
- bugete de timp liber
- alte obiective confidentiale
rezultate confidentiale
Referinte : Thibault Mesnard, BRD-FRANTA divizia Sogeprom
Sondaj local „Proiect Palas Iasi”

Beneficiar: Iulius Mall
Valoare investitie : peste 50 milioane euro
Esantion : peste 1000 de respondenti
Identificarea atitudinii generale a populatiei fata de proiectul Palas
Identificarea asteptarilor segmentului tinta cu privire la contructiile, facilitatile si serviciile ce ar trebui implementate prin proiectul urbanistic Madison
confidentiale
Studiu de piata – „Clientii Iulius Mall”

Sondaje de opinie atat in incinta mall-ului cat si la nivelul localitatii, privind obiceiurile de consum
Beneficiar: Iulius MallObiective : obiceiuri de consum ale clientilor Iulius mall, segemntare, grad de multumire
Esantion : 850 clienti, 900 gospodarii
- Metodologie: sondaj la nivelul complexului comercial din Iasi cu peste 800 de clienti chestionati
- Metodologie 2- peste 900 de gopodarii din municipiul Suceava
Rezultate: confidentiale
Recomandari : Ovidiu Galan
Sondaje locale – Noua Ne Pasa – 2004-2022

Sondaje de opinie la nivel local, privind evaluarea servicilor primariei
Beneficiar: Primaria Iasi, Satu Mare, Bacau, Piata Neamt, Vaslui, Barlad, Resita, etc. Esantion : 550-1000 de respondenti Obiective: viaţa comunităţii în general şi teme de interes public local- Incepand cu anul 2004, am conceput si implementat cu succes proiectul „NOUA NE PASA”, un sondaj de opinie ce vizeaza evaluarea serviciilor primăriei, probleme cu care se confrunta cetatenii, viaţa comunităţii în general şi teme de interes public local (starea de spirit a populatiei, siguranta publica, transportul public, utilitati, servicii de recreatie si culturale, imaginea functionarilor publici, etc… )
Focus Group- Gradul de multumire pacienti Arcadia

Beneficiar: Spitalul privat Arcadia
Numar de focus-goup-uri: 6 grupuri Obiectiv: identificarea gradului de multumire al clientilor spitalului si clinicilor Arcadia,
Obiective vizate:
1. Notorietate Arcadia – evolutia pe parcursul unui an a notorietatii spitalului Arcadia pe fiecare oras din regiunea Nord- Est in parte, cu un accent mai puternic pe sursele de informare
2. Imagine perceputa Arcadia – o noua sectiunea ca va avea ca baza indicatorii din studiu din 2011 dar se vor adauga noi elemente care sa ajute la identificarea cat mai exacta a imaginii percepute precum si asteptarile fata de serviciile Arcadia
(practic vom compara viziunea ideala de spital privat si ceea ce reprezinta Arcadia in acest moment – solicitare)
3. Nivel de incredere in serviciile medicale private in general si nivel de incredere in serviciile medicale oferite de Arcadia
4. Identificarea si segmentarea potentialilor clienti (grad I, II, II, IV) precum si evolutia numaului lor si a gradului de acoperire
5. Identificarea clientilor actuali, descrierea lor precum si identificarea si gradului de multumire fata de serviciile primite precum si intentia de a reveni la ……..
- confidentiale
- Recomandari: Dan Fiterman, propietar
Sondaj – Eficienta sistemul public de sanatate

Beneficiar: Ministerul Educatiei prin UAIC
Esantion : peste 1000 de gospodarii din mediul urban- Cercetarea a vizat sistemul public de sanatate din Romania comparativ cu cel privat,
- gradul de multumire fata de serviciile medicale publice in functie de zone, statutul social si contributii la bugetul de stat
- obiceiuri de consum si motivatii.
Rezultate: publice
Sondaj online – Asteptarile salariale ale tinerilor

Sondaje de opinie online, la nivel national
Client: Institutul Naţional de Cercetare Ştiinţifică în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale Obiective: aspecte esentiale privind salariile minim acceptate de tineri pentru a lucra
Esantion: 876 de respondenti , tineri intre 16-30 de ani- Obiective: Cercetare de piata pe tinerii din romania priviind aspecte esentiale privind salariile minim acceptate de tineri pentru a lucra, caracteristicile personale si de mediu care au impact asupra salariilor de rezerva ale tinerilor
Sondaj regional – Studiul de Audienta Radio

Beneficiar: Radio Iasi, Kiss Fm, Radio Zu, Trinitas, Impact Fm, Radio Hit, etc
Esantioane: 550-1200 familii Obiectiv: identificarea indicatorilor specifici audientei radio
Sectiunea 1 – Obiceiuri de consum
Sectiunea 2 – Imagine, atitudine, notorietate
Sectiunea 3 – Weekly reach si Daily Reach
Sectiunea 4 – Rating si market share
- publice
- Recomandari: editor sef Nicolae Tomescu – Radio Iasi, Sorin David – director Kiss FM
Sondaje locale si regionale – Audienta TV posturi locale

Beneficiar: TVR Iasi, ProTv, Antena 1, Tele M, Iasi Tv Life, etc
Esantioane: 550-1200 familii Obiectiv: identificarea indicatorilor specifici audientei TV
- Identificare indicatori specifici audientei TV
- Rating si evolutia lui pe sferturi de ora, comparativ cu celelate posturi locale de televiziune
- Daily reach, weekly reach, etc
- Market share pe intervale orare, saptamana, week-end
Rezultate: publice
Referinte : Monica Luchian TVR,