Studii de piata periodice privind audienta radio in zona Nord-Est precum si local, in principalele orase
Beneficiari: Radio Iasi, Kiss Fm, Radio Zu, Trinitas, Impact Fm
Culegere date: chestonare aplicate la domiciliu respondentilor
Esantion: 550 -1200 persoane
Obiective vizate :
Sectiunea 1 – Obiceiuri de consum
1.1 – Procentul, numarul si structura ascultatorilor de radio la nivel regiunii Nord-Est
1.2 – Frecventa cu care este ascultat in general radio; identificarea si descrierea urmatoarelor categorii: ascultatori fideli de radio, ocazionali, intamplatori si non-ascultatori.
1.3 Locatii de ascultare a radio-ului
1.4 Procentul ascultatorilor de radio pe internet si cele mai ascultate radiouri pe internet
1.5 Ierarhizarea tipurilor de emisiuni/programe ascultate la radio in functie de preferintele personale; identificarea celor mai importante tipuri de programe in alegerea unui post de radio.
1.6 Genul de muzica preferat;
Sectiunea 2 – Imagine, atitudine, notorietate
2.1 Perceptia ascultatorilor de radio cu privire la:
– postul cu cea mai buna muzica
– postul cu cele mai bune stiri
– postul cu cei mai buni prezentatori
– cel mai bun post de radio
2.2 Notorietate spontana emisiuni de radio
2.3 Notorietate spontana prezentatori
Sectiunea 3 – Weekly reach si Daily Reach
3.1 Cotele zilnice (daily reach) si saptamanale (weekly reach) ale principalelor posturi de radio; referire punctuala la numarul si procentul persoanelor care asculta intr-o zi, respectiv o saptamana posturile de radio vizate.
3.2 Frecventa cu care este ascultat fiecare din radio-urile vizate; identificarea procentului / numarului de ascultatori fideli, ocazionali, intamplatori pentru fiecare din radio-urile locale.
3.3 Profilul diferentiat al ascultatorilor principalelor posturi de radio locale. Tabele si grafice care prezinta, pentru fiecare post de radio in parte, profilul ascultatorilor, in functie de: sex, varsta, nivel de scolarizare, venituri personale si venituri ale familiei, zona de rezidenta, ocupatie, statut social, etc.
Sectiunea 4 – Rating si market share
4.1 Rating general pe sferturi de ora
4.2 Rating-urile pe sferturi de ora pentru principalele posturi de radio; rating mediu pe zi si rating mediu in prime time
4.3 Cotele de piata a principalelor posturi de radio, pe fiecare sfert de ora; cotele de piata medii in prime time si pe toata saptamana.