Iasi

Romania

telefon

0728737373

e-mail

office@infomass.ro



Studiul de audienta Radio , regiunea Nord-Est

Studii de piata periodice privind audienta radio in zona Nord-Est precum si local, in principalele orase

Beneficiari: Radio Iasi, Kiss Fm, Radio Zu, Trinitas, Impact Fm

Culegere date: chestonare aplicate la domiciliu respondentilor

Esantion: 550 -1200 persoane

Obiective vizate :

Sectiunea 1 –  Obiceiuri de consum

1.1  – Procentul, numarul si structura ascultatorilor de radio la nivel regiunii Nord-Est

1.2  – Frecventa cu care este ascultat in general radio; identificarea si descrierea urmatoarelor categorii: ascultatori fideli de radio, ocazionali, intamplatori si non-ascultatori.

1.3  Locatii de ascultare a radio-ului

1.4  Procentul ascultatorilor de radio pe internet si cele mai ascultate radiouri pe internet

1.5  Ierarhizarea tipurilor de emisiuni/programe ascultate la radio in functie de preferintele personale; identificarea celor mai importante tipuri de programe in alegerea unui post de radio.

1.6  Genul de muzica preferat;

Sectiunea 2 –  Imagine, atitudine, notorietate

2.1 Perceptia ascultatorilor de radio cu privire la:

– postul cu cea mai buna muzica

– postul cu cele mai bune stiri

– postul cu cei mai buni prezentatori

– cel mai bun post de radio

2.2 Notorietate spontana emisiuni de radio

2.3 Notorietate spontana prezentatori

Sectiunea 3 – Weekly reach si Daily Reach

3.1 Cotele zilnice (daily reach) si saptamanale (weekly reach) ale principalelor posturi de radio; referire punctuala la numarul si procentul persoanelor care asculta intr-o zi, respectiv o saptamana posturile de radio vizate.

3.2 Frecventa cu care este ascultat fiecare din radio-urile vizate; identificarea procentului / numarului de ascultatori fideli, ocazionali, intamplatori pentru fiecare din radio-urile locale.

3.3 Profilul  diferentiat al ascultatorilor principalelor posturi de radio locale. Tabele si grafice care prezinta, pentru fiecare post de radio in parte, profilul ascultatorilor, in functie de: sex, varsta, nivel de scolarizare, venituri personale si venituri ale familiei, zona de rezidenta, ocupatie, statut social, etc.

Sectiunea 4 – Rating si market share

4.1 Rating general pe sferturi de ora

4.2 Rating-urile pe sferturi de ora pentru principalele posturi de radio; rating mediu pe zi si rating mediu in prime time

4.3 Cotele de piata a principalelor posturi de radio, pe fiecare sfert de ora; cotele de piata medii in prime time si pe toata saptamana.